StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Haha the muppets, såhär fina var vi igår n...

Frureinhold.se / 14 Januari, 2011 - 22:32 / Vardagen

img_4281 (MMS)

Haha the muppets, såhär fina var vi igår när vi gick och åt middag på majkens :) det var ca 12 - så våra ansiktsutryck ljuger inte haha vi frös som bara den. Men det var igår, idag hade jag varit glad om det var -12. Fy tusan vad jag frös idag, det var nog bland den värsta kylan jag varit med om. Vissa är känsligare än andra och jag var galet känslig idag. Men men nu är jag ju inne och är varm och go så får sluta klaga :) imorgon är sista skiddagen och vädret ser inte u att vara speciellt bra. Så vi får väl se :) godnatt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: