StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

god fortsättning..

Frureinhold.se / 02 Januari, 2011 - 10:10 / Vardagen

på det nya året. Igår blev det ingen bloggning pga hur extremt dåligt jag mådde haha. Det kanske inte var så illa, men min kropp återhämtar sig inte riktigt lika bra som när man var 15. Dock är det nog inte lämpligt att blanda, vin, wiskey, drinkar, champange och åter mjölkdrink :) dont you think ?? men men det är bara nyår en gång om året så då får man bita ihop lite. Vi hade i allafall super skoj och det tror jag mikael som vi firade hade också. Det är nog bland de bästa nyåren jag haft under mina 22 långa nyåar :p så stort tack till alla som var där. 
Men vad har 2011 att bjuda på nu då ? Förutom det vanliga som plugg och hemmet så väntar nu tidigast v 2 en resa till lindvallen med hela familjen :) super skoj, lite som en tradition. Under våren blir det till att spara massa pengar för bröllop, husbygge och resa med hela familjen till marbeia eller hur de nu stavas :p pappa fyller 50 i maj så då måsye vi åka ivag och fira honom :) sen hela sommaren skall jag försöka att arbeta mindre och hjälpa robin på företaget om det finns ngt för mig att göra :) åka ner till blekinge på swedenrock och hälsa på macys mamma :) sommaren lär ju ta slut lika fort som alla andra år så vi får se vad som händer :) Men å andra sidan kommer det att bli otroligt mkt planeringsarbete till bröllopet och massa pengar att spara återigen :) Nu måste jag äta frukost får ägga upp kort efter jag / vi ätit :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: