StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

auuuwww

Frureinhold.se / 17 Januari, 2011 - 16:28 / Vardagen

ja ni som följer min blogg är nog arga vid det här laget haha. Det blev ju ingen blogging igår och jag ber om ursäkt för det. Men vi åkte ju hem ifrån sälen och då tänker ni säkert att det finns gott om tid för blogging, men icke. Vi vaknade igår och mådde skit illa, robin spydde och jag mådde bara illa. Vi satte oss i bilen och styrde bilen hemåt, suck vi sov typ hela vägen. Varje gång jag vaknade fick jag sånna där illamående dyningar så tvinga mig själv till att somna igen. När vi väl kom hade vi fullt upp med att packa upp och fixa iordning hemma. Jag var tvungen att städa, tvätta och äta :D matvrak. Nä då men man måste äta. 
I vilket fall som helst så är idag en ny dag och jag mår mkt bättre. Har varit i skolan och startat upp en ny kurs, fick även tillbaka lite arbete som alla har varit godkäna. vår lärare ville lyfta fram ngr elever i klassen som han ansåg hade gjort ett lite bättre arbete än de andra och gissa vilket namn som kom upp tillsammans med ca 6 andra ?? jo mitt :D tror ni jag växte ?! typ 20 cm så numera är jag 190 cm lång :D haha nä men det är otroligt roligt när man får god respons på ngt man har gjort. 
Imorgon är det skola igen och ledig onsdag :D gött. Men vad skall jag då göra idag ?? just nu blir det till att mysa i sängen och om en stund göra lite mat för att avsluta kvällen framför handbollen, sverige är ju rätt duktiga asså :D skriver mera senare om jag orkar :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: