StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

vilken natt

Frureinhold.se / 08 Februari, 2011 - 09:50 / Vardagen

Jag kunde verkligen inte sova inatt. Vet inte vad det berodde på, svettades som en gris en sekunden och frös andra. låter nästan som en förkylning men jag mår ändå bra, tror det är kroppen som spelar mig ett spratt. Vid kvart i 2 kikade jag på klockan sista gången så jag lär ha somnat runt 2. Vid 04.45 vaknade jag igen, helt dysvett och katten ville ut... Suck. Dock somnade jag om nu på morgonen och fick sovit till och från fram till 09.00, dock drömde jag massa mardrömmar istället. Pju hur skall denna dagen gå, med ett svin långt seminarie fram till kl 16.00 i eftermiddag. En dag som denna vill man bara vara hemma och gosa med djuren och ta en ridtur. Det är strålande sol och nollgradigt :) helt underbart. Men jag får nöja mig med sovmorgon :) Jag red sören prinsen igår och det gick kanon bra, han var rätt pigg och så, men vi tränade lite spinn och han var mycket mer framåt nu än vad han var i slutet av förra året. Det är super skoj, nu gäller det att sätta tekniken och köra på :) Så himla skoj, när man ser att det händer något :) och man vet att allt arbete och slit har gett lite betalt :) Hästarna har även börjat rata höt som dom får på morgonen, nu går dom och snappar upp minsta lilla nytt grässtrå som kikar fram under det gamla bruna :p Dom är väl för söta :)
åh ge mig sommar :)

Postat av: SANDRA-EN BRA BLOGG!!

vill också ha sommar! =)

2011-02-09 @ 07:24:42
URL: http://saandraans.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: