StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

torsdag

Frureinhold.se / 03 Februari, 2011 - 21:54 / Vardagen

gooday !! hur är det med alla ?! själv mår jag inte så bra, ont som tusan i huvudet. Förmiddarna går bra men jag är sjukt trött på kvällen, tror det är mörkret. Men jag har haft en toppen dag idag tillsammans med min lilla Johanna. Hon hade prov idag på filning och lackning :) ni skall veta att det blev superfint och hon har en sån fingetoppkänsla :D När hon utbilda sig till frisör var jag snäll modell och fick stå ut med den ena och det andra :D men tro mig det var värt varenda minut :) hon är gjord för sånt här super duktig :) jag skall även vara hennes akrylmodell vilket skall bli super skoj :) men åter till våran dag, först var vi och gjorde provet och sen tog vi en lucnh på Roomer som btw är en grym lunch restaurang.. gå dit ! sen köpte jag en ny fuktkräm och två nya naglack. Bla. en sånt graffiti nalack som kuagulerar och blir sådär fräckt :) kan lägga upp en bild en annan dag :) Efter det åkte jag hem, bytte kläder och tvättade bilen. Jag hatar rent ut sagt detta väder, bilen blir as skiten, får sån panik uch uch uch. Men nu är den fin och jag kan sluta få panikångest haha :p låter som ett psykfall, men det får ni leva med !!
Imorgon skall jag veronica och robins mormor till göksäter och kika på lite gardiner och stuff :) mysigt att åka på lite utflyckter sådär. Sen är det alltid kul att köpa små piluttgrejer till hemmet, det gör så mkt att bara t.ex. byta gardiner :) får mobilblogga imorgon :) nu skall jag kolla klart på svensk maffia, lilla edet lyckas göra sig ett namn där med. Tragisk händelse om ni frågar mig, fruktansvärt !! uch uch uch ! tjiiinng !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: