StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

tickar ner

Frureinhold.se / 21 Februari, 2011 - 10:58 / Vardagen

Nu är det bara en vecka kvar sen är det mars och äntligen ngr steg närmare våren :) är det inte underbart, jag skrev tidigare att vi skulle slopa oktober, januari och februari !! står fortfarande fast vi det !! Som Camilla skrev i sin blogg så händer det mkt för henne i mars och så gäller det även för mig :) Jag tror det beror på våren som är påväg, man har mer motivation till att hitta på saker :) vi skall till The reef i danmark med mamma, pappa, jessica och mikael med barn, vi skall på olika utflykter och uppleva massa skoj :) Sen när mars är över så är det april :D yeeeiii underbart asså !! sen får man inte glömma att det blir sommartid i mars också, det är ju ett sommartecken om nott !! just nu kanske man inte tror att det ens finns värme när man kikar ut och det är lite grått, lite snö på backen och sviiiiiiiin kallt !! men man får stay positive !! Idag är jag ledig ifrån skola, vi har aldrig föreläsningar på måndagar vilket är skönt :) Denna veckan är det tis - tor som gäller men på onsdag blir det bra halvdag för jag skall på dejt med johanna ons eftermiddag :) skoj skoj skoj !!
Favoriter i repris !! macy bus !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: