StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

snö,säng,mys

Frureinhold.se / 11 Februari, 2011 - 10:49 / Vardagen

Ja det får det bli idag, jag älskar att vara ledig, det finns inget som är så underbart :) ligger fortfarande i sängen, åt varma mackor med oboy och kollar på skidåkning. Kikar ut genom fönstret och ser hur snön bara öser ner. Inte så motiverat att varken gå upp eller ut då :p Schemat idag är att kolla klart på skidorna, sen blir det ett ryck här hemma, byta sängkläder och dammsuga av lite. Idag är det ju fredag och vi har bestämt oss för att äta räkor :D så himla gott, var super längesen vi åt det nu så det ser jag fram emot. Robin är i henån idag och jobbar så han är nära hem viöket också är super :) för en gång skull ser jag inte jätte mkt fram emot lets dance ikväll, jag kommer ju kolla men jag är liksom inte över sugen haha :p det är ju egentligen inget super program, hade hellre kikat på en grym film :) vi får se vad som kommer :) 
För bara några dagar sen hade jag sug på vårkläder och har nog lagt en önskelista på hm för 2000-3000 kr :p nu är jag inte alls sugen haha :p skall göra ett rens i min garderob nu kanske idag om jag orkar. Lär fylla en soppsäck med kläder osm jag verkigen inte använder. Varför ?? sparar man så mkt som man aldrig aldrig använder. Idiotiskt. Bättre slänga och köpa nytt istället. nästan så att jag längtar efter att få rensa haha, e man störd då ? känner mig lite störd. Frågan är om man skall skänka bort kläderna, dom är ju ändå lite slitna :/ hmm får fundera på det. Alltid skoj om man kan hjälpa andra. Nä nu är jag rastlös, skall gå upp och greja nu :) hörs senare !!

Postat av: Malin Strömberg

Skänk bort! Så länge grejerna är hela och rena är det inget problem! :)

2011-02-11 @ 11:50:50
URL: http://snyggmalinn.blogg.se/
Postat av: anna - 2barnsmamma :)

nejnej, inte slänga kläderna. är du galen!! Skänk de isf till välgörande ändamål!!!

2011-02-11 @ 11:55:07
URL: http://melvinochhampus.blogg.se/
Postat av: Jennifer Täng - miss dee TÄVLING

jag kommer att skänka bort dom :) allt är ju helt, tappat lite färg men det kan nog göra någon glad :)

2011-02-11 @ 12:25:22
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, inget här :) Vad ska du göra ikväll då? :)

2011-02-11 @ 12:54:59
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Tack så mycket :)

2011-02-11 @ 12:55:59
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: