StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sen frukost

Frureinhold.se / 15 Februari, 2011 - 11:54 / Vardagen

Godmorgon alla hårt arbetande bloggläsare :) hoppas att eran lunch som ni förmodligen äter nu smakar bra. Själv äter jag två rågmackor med hemmagjord kakao och yougurt :) Har precis duschat, finns det ngt skönare än när man spenderar lite extra tid, lägger en skön inpackning, peelar kroppen, rakar benen och riktigt spaar sig ?! jag tror inte det, man känner sig så fräsch efteråt :) Fick till och med nopprat ögonbrynen ahah inte för att dom var buskiga, men ni vet sånna där strån som man bara stör sig på :) En riktig slappismorgon, vaknade när robin åkte och var klarvaken, bläddra lite på telefonen innan jag stensomnade igen :) vaknade till vid 10 av att robin ringde men gick inte upp förän 10.40. Fy tusan vad slappt jag har det asså. Men det är mellan två kurser nu i skolan och vi skall inte ha seminarie förän på torsdag så vad kan man annat göra än att njuta ? 
Idag skall jag hmmm, gå en promenad med macy, hon kan behöva komma ut lite :) igår tog hon en egen promenad till grannen på andra sidan åkern. Snällt hoppade hon in i deras bil och blev hemkörd :/ suck. Här ger man henne möjligheten att vara ute och vistas på vldigt stora områden, då går hon iväg för att se om grannhunden vill leka :p Hon är väl för söt asså !! På tal om hundar, jag blir så irriterad på folk som skaffar hund och som låter den vara ensam i 10 tim per dag. Ingen rastning eller nott under den tiden, hur tänker man ? Jag får en klump i magen när jag tänker hur macy hade mått. Ja menar, tänk hur kissenödig/bajsenödig hunden måste vara och de sociala sällskapet är ju inte alls bra. Jag är ingen hundexpert alls, men jag har allafall sunt förnuft. Macy är väldigt bortskämd med att alltid ha ngn hos henne så det går ju inte att jämföra. Men max 6 h har jag hört osm en tumregel. Det är 4 timmar mindre än 10, nä gillar inte sånt alls :/
bortskämd så det stör :P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: