StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

nya naglar

Frureinhold.se / 23 Februari, 2011 - 20:12 / Vardagen

ååhh vad jag älskar mina naglar, dom är super snygga. Som jag skrev tidigare håller johanna på att utbilda sig till nagelskulptör, hon är ju redan frisör men nu skall hon lägga till en del i hennes kreativa liv :p Det var fjärde gången hon gjorde akryl naglar idag och dom blev skit snygga, inget släpp och kanon jämna. Jag är imponerad, men jag räknade inte med ngt annat heller iof. Men nu sågs vi idag och sen ses vi på måndag och tisdag :D det är lycka, saknat min bästis och det är underbart att få upp kontakten igen på riktigt och verkligen ses. haha som vi sa idag, vi tvingas att ses :p båda två har massor att göra hela tiden men nu måste vi ta oss tid och det gillar allafall jag :p
påtal om hår detta snygga löshår firrade johanna bus :) best ever !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: