StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

love my hair !!

Frureinhold.se / 28 Februari, 2011 - 17:49 / Vardagen

håret blev super snyggt !! får lägga upp kort senare with my cell phone :)Det var super mysigt att träffa johanna idag igen, hon hade massa skoj att berätta. Det var ju afterwork i helgen och där händer det alltid små skandaler ;) no name ! allafall, efter klippningen åkte vi till rasta och åt lunch, svin god lunch om nui frågar mig !! super bra, får åka dit nästa gång igen. Men nu dröjer det itne lång tid innan vi ses igen, närmare bestämt imorgon :D då skall jag på återbesök med naglarna. Dock hade det inte behövts för dom är super fina fortfarande men nu är det så som skolan säger och då är det bara att ställa upp :) det skall dock bli skoj som sagt !! 
Jag skrev i morse att jag inte mådde så bra, det håller i sig än, det känns som ett sug i magen som går upp i huvudet och känns som en deg typ :/ hur förklarar man det så att man fattar. Jag får inte ihop det, jag vill liksom bara lägga mig i sängen och ligga där i 100 år, det är jag och törnrosa haha :p Jag fattar inte hur hon kunde sova så extremt länge och sen lyckas väckas av en ynka puss. Snacka om lättväckt haha !!

Postat av: Leia ♥

Tack själv! :D

2011-02-28 @ 17:56:49
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Ammi

sv: jadåå , hur är det med dig då?

2011-02-28 @ 20:18:20
URL: http://justammi.blogg.se/
Postat av: Hulda

Tack så mycket att du gillar min blogg :)

2011-03-01 @ 02:08:46
URL: http://huldaeinarsdottir.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: