StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

grått

Frureinhold.se / 17 Februari, 2011 - 16:51 / Vardagen

nu är jag äntligen hemma igen efter skola, hämta ut hm paket och hämta upp macy :) Skolan gick helt okej, seminarie är ju alltid seminarie, tråkigt men intressant. Men nu är denna kursen över och nu väntar hälsa och omjämlikheter, intressant, hoppas jag allafall :p man vet ju aldrig förän efteråt. Men slutprat om skola :p jag hämtade ut mitt paket idag och det var underbart att packa upp massa nya vår och sommarplagg. Självklart kommer jag att kunna använda kläderna redan nu, med leggins och en kofta :) Men jag behöver verkligen lite ljus nu när det är så grått och trist :( har ju robin såklart som är mitt största ljus, men när allt är såhär grått måste man ha lite extra ljus :p som en ficklampa när man går i mörkret :p Jag är sååå i behov av vår nu så det är skadligt :P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: