StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

good day

Frureinhold.se / 22 Februari, 2011 - 15:32 / Vardagen

hej allihopa, sorry för sena uppdateringen men jag har varit i skolan och man kan minst sagt säga att det har varit hektiskt. Kom att tänka på hur det hade varit att inte blogga, skulle man känna sig mer befriad eller panikslagen att inte få ur sig allt man gjort på en dag eller vilka spännande saker som händer. Lär nog fortsätta ett tag till :p om ni står ut med mina texter. Idag har jag som sagt varit i skolan, ny kurs (igen) ojämlikheter och hälsa. Efter första föreläsningen är jag riktigt taggad, det känns bra och det verkar super intressant. Bort med all politik och blanda in lite hälsa :D anyway, nu är jag hemma och ja vad skall man säga helt slut. Jag är så trött på all smuts, smuts på bilen smuts på marken och smuts över allt. Allt har en ton av grått, jag får panik, kikade vädret i torremolinos förut och det var 17 grader och sol !? ge mig vååårr. Hade velat bo där det aldrig är under nollan, jag hatar kyla det gör bara ont !!
ser det inte underbart ut ?!

Men men nog om klagomål, jag är ju frisk allafall, det är så himla många som en sjuka just nu. Är det inte magsjuka så är det feber och rejäla förkylningar, vissa får till och med båda !! jag tycker såå synd om er, peppar peppar har jag klarat mig :) riktigt skönt, men vem vet, snart slår det till och då får jag allt ! :( :P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: