StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon..

Frureinhold.se / 01 Februari, 2011 - 12:02 / Vardagen

toddeloo alla söta läsare, allt bra ? själv har jag sovit som en kratta inatt. Efter pilatesen igår åkte jag och baby in till torp och åt en god subway middag haha eller mellanmål :p efter det gick vi och handlade lite mat och frukt :) super gott med mkt frukt i kylen, allafall nu när jag är helt såld på frukt :p men åter till varför jag sov dåligt, när vu kom hem ifrån affären fick jag så sjukt ont i matmagen, riktig magkattar :/ så den höll i sig ända till morgonen, sov väl lite men sån sjuk värk. Inte skoj, men skönt att det har gått över. Just nu ligger jag och kollar på desperet houswifes, gamla avsnitt men alltid lättroande. Det ösregnar ute så man är inte jätte motiverad för att gå ut. Macy trotsar vädret men inte jag :p 
storleken för stort täcke men hon blir ju inte blöt allafall :D Idag skall jag göra klart mitt seminerie som jag skall ha imorgon, fixa stallet i vanlig ordning och städa. Hoppas att robin kommer hem tidigt idag så vi kan åka in till uddevalla och kolla på bil :) super skoj. nä nu skall jag börja dagens rutiner :) ciaaoo !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: