StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 28 Februari, 2011 - 08:57 / Vardagen

hoppas att allt är bra med mina läsare, att ni klarat er ifrån magsjukor, förkylningar etc :) Själv har jag hållt mig ganska frisk, lite snor i näsan men inget mer :) Dock jobbade jag i lördags och det slog ut hela mitt kroppsliga system, var sängliggandes hela söndagen och är fortfarande skakig i kroppen, man kan nästan tro att jag sprungit ett maraton haha. Men jag får ta mig i kragen och pallra mig upp för idag skall jag ju äntligen få fixa min kaluffs, var ju 10 dec senast, känns som en evighetssen. Håret är inte jätte slitet, men i toppar är det typ ''kladdigt'', topparna tvinnar ihop sig. Jag har ju väldigt tunt och fint hår så det blir väldigt lätt trassligt :( Men jag har fortfarande inte bestämt vilken färg vi skall färga i, beslutsångest, håret skall bara toppas så det är den lätts biten, men färger :/ pjuu hoppas att johanna har ngr bra tips :) 
Men nog om idag, nu är det en ny vecka med en hel del skola. Tis-tor och med ett intressant seminarie på torsdag, tänkte att jag skulle skriva klart det idag : ) Kan man läsa det sista i boken och lägga till det i efterhand. Alltid skönt att ha det mesta gjort och fixa o dona senare. Vm i holmenkolln har ju börjar nu med, dock började det väldigt bra men i dubbeljackten som svenskarna gjorde så bra ifrån  sig under os gick inte alls bra igår :/ eller ah precis utanför pallen och det är alltid surt. Men idag är en ny dag, tror att tjejerna åker ngt skoj idag så vi får väl hålla tummarnqa :) Jag håller uppdaterade med håret senare !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: