StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 17 Februari, 2011 - 07:15 / Vardagen

BBuuhuu vad klockan är mycket.. men jag skall inte klaga, har ju haft sovmorgon och varit ledig nu i över en vecka. Charmen med att ha hemtenta, undra om man får tillbaka den idag. Håll tummarna i så fall för att jag har fått godkänt :) Det känns oftast bra när man lämnar in den men ju närmare datumet för utlämning desto mer nervös blir man, konstigt. Jag vaknade idag också med världens värk i kroppen, är det min tur att bli sjuk nu ?? hope not ! efter idag är det ju helg igen :) awsome. Idag kunde jag och robin äta frukost tillsammans också, bara en sån sak är ju helt sjukt bra :) Jag försökte mig på att göra havregrynsgröt idag igen, det gick väl sådär. För mycket vatten och allt blev en stor sörja, fick tömma ut massor av vatten och sen i med kanel, socker, sylt och blåbär :D nyttigt (A) Men som sagt, skola idag och seminarie. Kommer inte hem förän sent, men får hålla er uppdaterade med mobilblogging :) Har riktig snygg outfit idag med som jag bara måste visa :)

Postat av: Malin Strömberg

Men Jennifer du får ju följa receptet ^^

2011-02-17 @ 18:03:23
URL: http://snyggmalinn.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: