StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon :)

Frureinhold.se / 12 Februari, 2011 - 11:47 / Vardagen

Hoppas att dagen/morgonen varit bra. Själv har jag sovit super gott, igår var helena och appe här en sväng :) super trevligt, det var längesen vi sågs nu så det var behvöligt :) jag tror inte vi kom isäng förän halv 1, inte mkt egentligen men jag var helt slut. sov hela natten och kom nog inte ur sängen förän halv 11 ahaha fy fan vad slapp jag är !! men men idag är det strålande sol ute och vi får nog se till att pallra oss ut om en stund. Sitter jist nu och dricker kaffe och kollar på skidor. Rätt tråkigt dock, störtlopp herrar, inga bra svenskar alls. Igår var bättre dag, då kom ju anja på en 3:de plats :) skoj skoj. Får se om vi får ngr mer medaljer, hade ju suttit kanon fint. Ikväll är det melodifestivalen, är det ngn som skall kolla ?? själv jobbade jag förra helgen och det kändes som om jag inte missade ngt. Får se om jag kikar idag, känns ju inte super motiverande, eller ? 
Missa inte Tävlingen om ett Miss Dee - lexington värde 439 :- det får man ju bara inte missa !! ni har fram till alla hjärtansdag på er !! lycka till !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: