StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 09 Februari, 2011 - 09:27 / Vardagen

sol idag med, är det inte underbart !! Jag ligger dock fortfarande i sängen och försöker vakna, skönt att inte behöva stressa på morgonen. Har hemtentan att fixa med idag, imorgon och fredag, sen skall den vara inlämnad på måndag sen är det inte skola förän torsdag :D gud vad mkt ledig jag är nu :p hoppas att jag bli godkänd på kursen också för då har det verkligen varit slappt :) nästa kurs heter ojämlikheter inom hälsa, intressant hoppas jag :) det är ju bara 7.5 poängskurser och dom går ju svin fort :p 
Idag skall jag som sagt skriva klart hemtentan, mysa med macy och gå ut till hästarna. Jag skrev en sida igår och har 1.5 kvar, jag har lite panik hur jag skall få in allt jag vill utan att överskrida :/ får kämpa så gott jag kan :) vi skall även eventuellt till gbg idag för att gå på båtmässan tillsammans med mamma, pappa, joakim och så robin såklart :Dinte för att vi skall köpa ngn båt nu, har ju en som skall göras iordning nu till våren, men det är mysigt att kika, äta gott och umgås. Känns som evighetersen som jag träffade joakim, så det skall bli skoj :) men allt handlar ju om att jag skall ha energi :) uppdaterar mera sen !!

ps: missa inte miss dee tävlingen, kika under fliken miss dee / tävling !!

Postat av: Sannalitens.blogg.se

Svar: ok :) Hur mår du idag då? :)

2011-02-09 @ 09:53:23
URL: http://sannalitens.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: