StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 05 Februari, 2011 - 10:55 / Vardagen

lördag och sool :) riktigt skönt, men det ser ut som om det blåser en del så frågan är hur skönt det är :) får ta på mig lite kläder om en stund och gå ut. Macy är ivrig för att går ut så jag får rappa på lite :) problemet md helger är att super många är ute och går, ännu mer om det är sol. Och macy tycker det är super skoj att hälsa på alla, så man får ha lite koll på henne :) Hon gör ju inget dumt eller så, men hon är väldigt människokär :) Idag skall jag bara ta det lugnt, i eftermiddag är det dags för jobb igen efter en lång vinterledighet :) jag ser faktist fram emot att komma ut och träffa alla arbetskamrater igen :) vet dock inte vilka som arbetar, men alla är lika goa :) 
Förövrigt har jag inte mkt skoj att skriva så vi får höras av senare elelr imorgon :) tjiinng :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: