StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

fredagsmys

Frureinhold.se / 25 Februari, 2011 - 11:06 / Vardagen

undra hur många som kommer att ha rejält med fredagsmys idag när det är löning och allt :D Man borde dela upp så att ena partnern får lön den 15 och den andra 25 :D på så sätt har man pengar hela tiden. Idag skall allafall vi ha fredagsmys, väntar på att robin skall sluta jobbet så vi kan åka in till torp och shoppa massa gott :) Jag skall ju arbeta imorgon så då får man passa på att göra extra mysigt idag :) Idag vaknade jag super tidigt haha (9.00) men jag brukar ha en magisk gräns att vakna vid 10.00 men icke idag, låg i sängen en stund och drog mig innan jag pallrade mig upp. Det är full storm här hemma idag och svin kallt så man blev inte allt för sugen på någon morgonpromenad, macy fick gå ut själv men ingen längre stund. För igår tog macy en egen tur tillsammans med en farbror och hans hund.  Hon är ett hopplöst fall och tror att alla är super snälla, hon kommer att bli bortrövad hur lätt som helst, inte bra, men vad skall man göra.. Men som sagt en snabbis kan hon vara ute åt gången då hinner man ha koll på henne och så skall jag gå en långis senare när jag fått i mig ltie att äta. Jag har även städat lite granna, bytt sängkläder och käkat frukost såklart :) Jag skall väl försöka att hoppa in i duschen snart också för det känns som det behövs, mitt hår är inte sammarbetsvilligt för fem öre och jag får då panik och får då göra ngt åt det :p lämpligt va ??
Nä roligare än såhär blir det inte just nu, får uppdatera er mer senare !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: