StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

beställa

Frureinhold.se / 02 Februari, 2011 - 20:45 / Vardagen

Nu vill jag beställa, har lagt massor med härliga vårkläder i hm:s önskelista :D me like. Fick till och med lagt ner ett par tygskor som jag really liked. Om det itne hade varit så sjukt jobbigt att kopiera alla bilder på kläderna så hade jag lagt in dom på bloggen :p Men å andra sidan, skoj att kanske inte avslöja allt :) Inte så skoj om andra köper samma liksom :p Idag var det skola och seminarie, helt okej dag och jag kände mig riktigt pigg, tills jag kom hem :/ jag totaldäckade. Robin gjorde goda hemgjorda köttbullar, med potatismos, lungon och gräddsås :D ååhh jag älskar det, jag kunde bara gå upp äta tycka synd om mig själv och sen lägga mig i sängen igen :D efter en stund kom prinsen med kaffe och ballerina. Gud jag mår som en prinsessa !! Jag har även pratat massor med mirjam idag, hon är så himla goo :D hon ringde som en tok idag på lektionen och jag kunde inte svara, sen när jag ringde upp svarade hon inte så gissa om jag var nervös.... men sen äntligen svarade hon och då undrade hon om jag ville åka på en roadtrip till klädesholmen. Typiskt att jag gick i skolan, det hade varit så himla skoj :D Men men får bli en annan dag :)
Imorgon skall jag träffa min lilla bambi bus :D johanna :) hon har utbildat sig till nagelskulptör, hon är ju frisör men kände att det är bra med ngt mera :) så imorgon har hon slutprov och vem ställer inte upp om inte ja ? :) skall bli skoj att träffas och utbyta lite gojja :) man ses ju så sällan så det skall bli super ksoj. Ngt jag hade velat göra hade varit att träffa johanna och elein samtidigt. Vi var ändå de tre musketörerna, love that time. Hittade ett kort på oss från en maskerad där vi var jusr de tre musketörerna och det är så mkt skoj i den bilden. Den är tagen av en filmkamera :p så¨n som man framkallar och det är verkligen ett fångat ögonblick :D love it !! får lägga upp kort ngn dag på det :) nu skall jag se klart på lívet på bb och sen se ngn bra film :) see yoouu !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: