StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

20110218

Frureinhold.se / 18 Februari, 2011 - 10:52 / Vardagen

MMm frukost, gjorde gröt idag igen och med samma innehåll dock så bytte jag ut björnbären till blåbär istället :) lite godare, fortfarande rätt smaklöst, men jag får intala mig själv hur nyttigt det är för kroppen. Man får ju i sig mycket fibrer och annat :) Macy fick slicka tallriken igår och nu står hon nerdanför mig och bedjar om att få det idag med, gillar hon havregerynsgröt ?! du är allt bra rolig du lilla skruttan :) Idag är det fredag och jag är ledig ifrån skolan (igen) börjar nästan bli lite bortskämd haha. Men nästa vecka börjar det igen och då är det fullt ös direkt. Tis, ons och tor varje vecka :p pjuu säger jag ! Det är strålande sol ute, men tyvär blåser det storm, eller ah nästan :p Får bli att städa lite inne, greja och fundera ut vad vi skall ha till middag. jag är sjukt sugen på risotto igen, men vad skall vi göra den här gången ? kanske ha lite lax i ?! det borde vara super gott. Jag borde flytta till italien, älskar allt som har med pasta, risotto osv:p vet inte om ristotton är från italien men dom lär göra god risotto där ändå :p Pasta vet jag allafall att de är grymma på !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: