StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

2011-02-13

Frureinhold.se / 13 Februari, 2011 - 13:53 / Vardagen

Godmorgon eller gomiddag kanske låter bättre :) hur mår alla mina underbara läsare ? Själv mår jag prima, strålande sol och ledighet :) Huset värms upp och blir helt underbart :) Kan till och med ha öppet balkongdörren och få en frisk bris genom hela huset. Nästan så att det känns vårigt om man bortser ifrån snön :P Jag sitter fortfarande på HM:s hemsida och kikar, kommer ju in massa nytt hela tiden. Man blir ju helt såld, måste ha ny bikini iår och det finns ju sååå mkt fint :) På tal om att göra sig fin :) har beställt ny klipp och färgtid hos johanna nu i slutet av feb :) helt underbart, ny uppfräshning av håret en ny vårlook kanske hade varit på tiden :P Jag vill ju ha långt hår igen så det får bli ngt åt det hållet. Funderar på extensions men det är så bökigt och frågan är om jag orkar det igen :p får klura lite., Nu droppar det ute, håller snön på att smälta tro ?? hope so !! vill ju så gärna ha vår, med snödroppar och krokusar. Är det inte underbart ?? Nä nu skall jag ner till stallet och greja lite !! hörs senare !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: