StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

seg i kroppen

Frureinhold.se / 22 December, 2011 - 14:32 / Vardagen

Vet inte om jag är på g att bli sjuk eller om det bara är trötthet. Jag har allafall sjukt ont i kroppen, känner mig seg som bara den och jag la mig en stund med hailey nu på lunchen och kunde nog sovit till imorgon :p Men det går ju inte, så nu har hon fått mat och jag sitter och skall knåpa ihop ngt iform av ett inlägg :p Måste städa också, borde inte ta allt för lång tid, men det är bara det att man skall börja :p Jag har hunnit med stallet och duscha :p haha låtwer som duscha är en hel planeringstimma, men med löshår är det lite så :) Jag skall börja packa för imorgon och greja med alla annat som måste grejas med :) Men som sagt hailey sov som en gud inatt vilket är underbart och håller tummarna för att jag inte skall bli sjuk nu :)
Inte den bästa bilden, men här är vår fina gran :)
HÄR är även länken till emelie :)

Postat av: Caroline- Mamma till Wilda

Härligt med riktigt julhtan =) orkade inte sätta upp någon i år då vi inte ska vara hemma..



nja sådär.. har vart klar med julklapparna länge,var bara inslagning kvar... själv då? mycket att göra..?

2011-12-22 @ 17:35:34
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/
Postat av: Caroline- Mamma till Wilda

Där ser mna.. bor dem nära ?



Vi ska vara hos mina föräldrar iår =) kör på varannat år annars =)

2011-12-22 @ 18:07:22
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: