StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

presenter

Frureinhold.se / 11 December, 2011 - 13:28 / Vardagen

Kalaset igår var super duper :) jätte god mat och gott sällskap ! Jag fick det jag önskade mig, en matberedare/mixer, en rengöring ifrån dermalogica, en hudlotion ifrån biotherm, 3 bodybutter ifrån bodyshop och en ipod shuffel och såklart de snygga skorna ifrån robin :) Fick även den stora flaksan ifrån dermalogica vilket är super, den är ju inte direkt gratis så skönt att slippa tänka på den kostanden ett tag framöver ! 
Idag är det söndga och om en stund kommer en liten häst hit :) himla mysogt, väldigt roligt skall det bli att träffa elin, anders och lilla freja också ! var ju typ 11 v sen, uch uch skäms ! Slängde nyss in en kladdkaka i ugnen som jag tänkte bjuda på !! och kanske lite glögg för den som inte kör !! Annars är det inte mkt planerat idag, funderar på att dra till öppnaförskolan imorgon, har inte varit där än för jag har tyckt att hailey har varit för liten :p men nu funderar jag på att pallra mig dit !! Skriver ett roligare inlägg senare !! känner mig lite talanglös just nu ;)

Postat av: Pernilla

Tjo!!



Ni fick ju en rosa supersöt lära-gå vagn i dopspresent, med en liten prinsesskrona på sidan, om jag minns rätt! Min kusin fick en likadan till sin dotter, men när de hade besök i helgen upptäckte de att det barnet som var där, som precis håller på att lära sig att gå, tippade över med vagnen med en gång. Så fort det kommer liiite tyngd på handtaget tippar den bakåt. Så vad jag nu undrar är om det är likadant med eran, eller om det är något fel på min kusins vagn... Det kna ju gå riktigt illa om de trillar och slår i ansiktet på handtaget!! Man behöver typ bara trycka med handen på handtaget så tippar vagnen direkt!!



Hoppas eran är bättre och att det bara är något fel på deras, för de är ju så fina!!

2011-12-11 @ 23:52:32
URL: http://vanillab.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: