StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Ordningen återställd, hailey sov som en st...

Frureinhold.se / 22 December, 2011 - 05:38 / Vardagen

img_9649 (MMS)

Ordningen återställd, hailey sov som en stock inatt :) det behövdes kan jag lova, igår var jag mer eller mindre helt död. Jag tycker synd om alla mammor och pappor där ute som haft eller har kolikbarn. Förlåt för det tråkiga bloggandet igår, skall bättra mig idag. Minns ni min dagens blogg utskick, det blev en riktig flopp. Men jag vill ändå passa på att lyfta fram emelie som skrev så fint !! Lägger upp en länk till hennes blogg senare !! Anyway, nu får vi hoppas att hailey vill somna om en stund med mig :) för det hade gjort allt ännu bättre :D men som sagt bättre bloggdag idag !! Kram


Postat av: Emelie

Ah det är inte roligt med kolikbarn :P Har haft två st, men som tur är så gick det över tidigare på lilla Tilde ;) Men jag va ett ras :P

Hehe va söt du är :)

2011-12-22 @ 10:38:49
URL: http://missyemelie.blogspot.com
Postat av: Jessica

Vilken pudding :)

2011-12-22 @ 21:18:15


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: