StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

jul jul jul

Frureinhold.se / 24 December, 2011 - 13:57 / Vardagen

Japp nu är det jul och trots snöbrist är det ändå himla gott väder ute !! sol och lite kyla, det får duga !! Tomten kom förbi i morse och jag fick en fjärr till min kamera så jag kan ta kort bara genom att trycka på knappen :) I like och så fick jag ett putts kitt för linsen osv :)  Hailey fick en resesäng som hon sov så gott i inatt, skönt att man har en sån lättlagd bebis och som nöjer sig sä lätt !! Är riktigt spänd att se vad jag skall få ikväll :) vad har ni önskat er ? Jag vet att robin kommer bli nöjd med sina, super skoj !!
Nu sitter allafall alla ner och vilar sig, så väntar vi in fam andersson/karlsson :) jag skall försöka hålla er uppdaterade under kvällen, hoppas alla får en fin jul !! god jul !
ååååhh sommar !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: