StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Ingen bloggdag

Frureinhold.se / 15 December, 2011 - 19:56 / Vardagen

Nä idag var ingen blogg dag, har knappt varit hemma. Full rulle sen i morse, men jag har fått gjort mycket :) var i thn med syster och barnen, fick köpt en doseringskopp på beginners tror jag affären heter och jessica fick köpt en jättefin poncho :) jag är så stolt över mig själv, jag handlade inget mer än doseringskoppen. Det är en stoooooor grej för mig haha :p till och med robin frågade när jag ringde om jag handlat ngt skoj haha tror ni han blev häpen när jag sa nej :D Men så är de, jag kan om jag bara vill !!
Nu på kvällen skall vi kolla lite på tv och sen gå och lägga oss tidigt. Känner att jag vill vara pigg och allert imorgon när det är fredga och allt. Vi skall ha vår årliga julbaksdag imorgon med :) det är mysigt !! Btw lordi har börjar få mycket kött på benen nu, unghästen har blivit unghäst. HOn var så lugn och snäll de första dagarna, men nu börjar buset komma fram. Stå och slänfa med benen när man skall borsta dom, bitas ja listan kan bli lång :p men det är bara att vara konsekvent. Tids nog lär hon sig !! Nä nu skall jag göra gröt !! godnatt ses imon !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: