StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

hello

Frureinhold.se / 27 December, 2011 - 13:35 / Vardagen

sol sol och ännu mera sol. Man mår så jävla mycket bättre när det är sol ute :) idag har vi gjort en hel del, varit ute endel viket är skönt. Hailey fick inviga sin nya overall som är såååå mysig !! skulle egentlige tagit kort på henne, men det glömde jag såklart av :) Robin är nu iväg med viking och fixar ngt med elen hos honom och jag har precis städat, vattnat alla 600 orkideer och lagt hailey :) Lite egentid är aldrig fel, sitter och kollar på toddlers and tiaras, kanske skall ställa ipp med hailey på det ;) haha det är så sjukt, barnen hatar det och mammorna älskar det, reaaaalllyyy tragiskt !! fattar inte att de blir av med vårdnaden för de behandlar sina barn som djur :/ Ja menar vissa är ju typ som spädisar fyyy asså !! 
Inatt fick vi även strömavbrott, fy vilken panik jag fick, men 2 sec senare kom den tillbaka så jag kunde andas ut :) annars skall vi inte göra mkt idag, har börjat kolla på en serie som heter once upon a time, hur bra som helst. Skall nog kolla på ngr fler avsnitt ikväll :) För er som gillar fairy tails borde kolla på den :) Lite barnslig e den, men I like it !! Btw vet ni att det börjat gå mot ljusare tider nu ? :D :D lyckan är stor !! haha Tänk om vi bara kunde få lite snö också, det är faktist mysigt ! kanske inte 2 meter, men 50 cm hade varit mys. Blir så tort och fint i hagarna också, hästarna tycker om de.
nu ringde camilla hörs sen :p



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: