StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

heellloo

Frureinhold.se / 14 December, 2011 - 13:31 / Vardagen

Lite senare update idag men det har varit full rulle hela morgonen. Hailey vaknade första gången kl 04.30 idag snaaaaark :p men hon fick mat och somnade om i våran säng tillsammans med mig :) dock tror jag hon har lite magknip flr hon vakna och somna fram till kl 09.00, så vid 09.00 gick vi upp. Jag kikade ut och såg att massören hade kommit. Vi har en massör som kommer var 8 v och går igenom hästarna. Jag var ju tvungen att sprunga ner och hälsa på henne, så packade på hailey overallen efter frukost och gick ner. Pratade om allt och inget och hon tyckte lordi var himlans söt !! efter att poke var klar ville hon kika lite på henne, lordi som är jordens snällaste 1.5 åring tyckte det var himla mysigt att ngn gosade med henne !! Hon masserade henne inte utan kände lite på henne :) hon kallar det unghäst massage :) Nu går dom båda nöjda och goa i hagen !! Jag är helt förälskad i Lordi, kommer aldrig ge tillbaka henne till Elin ;) 
Anyway, hailey somnade så gott när vi kom upp och planen var att jag skulle gå ner till stallet igen men babyvacktern vill inte funka :/ suuuuuuurt. Men men veronica kom upp en sväng och itne långt efter vaknade hailey och då fick hon vara barnvakt så gick jag ner och mockade. Väldigt skönt att komma ut och andas lite luft utan bebis :) men jag hann börja sakna henne massor på bara 15 min haha !! Hailey hade allafall skoj med farmor och hade inte gråtit ett dugg.. inte för att hon brukar gråta men man vet ju aldrig :) Nu sover hon allafall igen fick mat för en timma sen och var riktigt trött efteråt !! Jag har hunnit äta själv, städa och skall skriva ut lite kort och sätta i ramar ! Lillan kommer hit om en timma med och då skall vi ut med hästarna. Hon skall rida poke i padocken och Lordi skall få gå med och studera. Nyttigt för henne att få gå lite i grimma med andra hästar runt henne :) Men jag skriver liute mer nytta senare !! tjiiing !!

Postat av: M*

- detsamma du! kram!

2011-12-14 @ 17:17:26
URL: http://ILROMANISTA.SE


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: