StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Hår hår hår

Frureinhold.se / 03 December, 2011 - 22:42 / Vardagen

Jag är så glad att jag satte i extensions, inte nog med att vanligt hår växer i slomow, det sägs ju även att man tappar endel hår efter grav, inte märkt av ngt än men det lär komma snart. Anyway, camilla satte i mitt hår för inte så längesen men det är fortfarande helt amazing !! super snyggt och ser naturligt ut. Sen är det så jämt och fint med, fylligt inte långt och stripigt. I like !! Lillan var även hos henne idag och satte i hår, blev även det super duper snyggt :) skoj skoj !! får la se hur mkt hår jag tappat sen när jag plockar ut slingorna.
image descriptionimage description
nice I know ;)

på tal om ingenting, vi har pratat mkt om det jag och camilla om dubbelmoral. Ena stunden är det fel att tycka och skriva en massa på bloggar eller facebook och sekunden senare är det okej. Dont understand, jag hoppas inte jag har hållt på med massa dubbelmoralsnack, i så fall måste jag varit virrig under tiden. Jag tycker man skall få tycka precis vad man vill, men vara ödmjuk i sina uttalande. Vet att jag kan ha sagt mkt som inte alltid är så genomtänkt. Men alla gör vi våra tabbar, även den bästa ;) Imorgon är det en ny dag och jag och hailey skall åka till torp och shoppa kläder till henne. Hjälp vad hon växer, blir att handla st 68 numera, 62 passar men på bodys är det lika bra med 68. Min stora tjej !!

Postat av: Veronica, Mamma till Leo ♥

Tack så mycket :)



Ja jag älskar deras tavlor och almenackor :) Hur fina som helst!

2011-12-04 @ 01:47:20
URL: http://veronicaodquist.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: