StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 23 December, 2011 - 11:59 / Vardagen

det blir många godmorgon inlägg :p men det faller sig så bra :) Nu sitter jag allafall i soffan, hailey sover lunch och jag är nyss inkommen ifrån stallet. Det är så bra, hon brukar lägga sig mellan 11-12 och då passar jag på att gå ut och mocka :) Ikväll åker jag och robin till mamma och pappa, kände att jag inte ville ge mig ut på julafton, tillräckligt många dårar ute då :p Men tills robin kommit hem skall jag greja lite med det vanliga :) har packat ner julklapparna i påsar och packat min och haileys väska. Är näst intill säker på att jag packat ner för mkt kläder till henne, men man vet aldrig :p Jag är så nyfiken på alla julklappar som hon skall få också :D utav oss får hon sin fina tavla och en doptavla, hon får så mkt ändå på veckorna så kände att sitta där och öppna massa paket kändes lite bit to much !! Jag är också nyfiken på hur robin reagerar på sina klappar ;) 
Men som sagt, ikväll åker vi till lödösae och stannar där tills på söndag :) tror att detta kommer bli den mysigaste julen ever !! älskar min familj över allt också, vi har den absolut mysigaste julen ! Tror att hailey kommer få en förtidig julklapp idag utav mormor och morfar i form av en resesäng ;) hur skall man annars kunna sova borta :D Btw vad f*n är detta för julväder ?! ingen snö, varmt och regb :( förra året hade vi massor av snöööööö :( men men år nöja oss med skit väder !! ikväll blir det även bingolotto uppesittarkväll :D undra hur många i sverige som spelar de idag ;) haha Nä nu skall jag packa ner robins kläder som han lagt fram !! ha en fin dag, hörs senare !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: