StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 20 December, 2011 - 09:47 / Vardagen

idag skall jag skriva lite mer och inte bara en massa bilder. Kanske skall fråga er läsare, vad är roligast ? mycket text eller mkt bilder. Jag gillar när det är både och, bloggar med inga bilder kan lätt bli lite trist. Idag vaknade hailey första gången vid 04.30, snaaaaaark vad trött jag var. Men hon somnade om med mig i sängen till 08.45 så det var skönt. Nu ligger hon mätt och belåten i sitt babygym och pratar med sina leksaker. Jag skall äta upp min frukost och sen gå ner och leka med henne :) Vi har som plan att åka till jobbet en sväng idag och hälsa på. Skall faktist bli riktigt skoj att träffa lena och tjejerna :) hoppas att hailey vill sova middag vid 11 så hon är pigg och glad när vi åker dit :) får ta en omväg annars så hon kan sova i bilen :p Btw så har hailey börjat med ett nytt ljud, gurgla haha hon låter så rolig :D härligt när de börjar utforska sin röst :) 
Om man skall sammanfatta gården så var den lugn fast ändå fartfylld, hailey var med i stallet i vanlig ordning men hon vill inte ligga ner mer, nej nej hon vill sitta upp och kolla vad mamma och faster gör. Poke tyckte att det var så himla skoj med en bebis i stallet så han vill nog helst gått och lagt sig med henne i vagnen. Det finns nog ingen häst som är så söt och go som poke. Han är mer som en hund än häst, en bebis helt enkelt !! Både jag och lillan tog oss ngr varv på honom i padocken, Lordi fick kika ifrån hagen :) hade haft inne henne innan och borstat och gått en promenad. Hon är himla snäll hon också :) Nä nu får jag gå till hailey bus !! lägger upp lite kort senare !

Postat av: Amanda

svar' ja det låter bra :)

2011-12-20 @ 11:20:02
URL: http://amandalindblom.se
Postat av: •·•·SOCKERLOLLO·•·•

följas via bloglovin?

2011-12-20 @ 11:28:50
URL: http://sockerlollo.blogg.se/
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

sv: jodå, jag la upp en önskelistan för några dagar sedan :)

http://sense.webblogg.se/2011/december/onskelistan.html

2011-12-20 @ 12:46:22
URL: http://sense.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: