StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

amazing

Frureinhold.se / 08 December, 2011 - 11:51 / Vardagen

Nu är det morgon i kungälv eller lucnh kanske man skall säga :p natten har gått bra och hailey sov bra :) vaknade vid 03.00 och babblade men efter 15 min somnade hon om. Jag gav henne mat vid 05.30 och sen sov vi till 09.30. Väldigt tacksamt, hon sover även nu så hon kanske har varit vaken mer än vad jag vet om innat :p Igår var det toppen bra, tack alla som skrev grattis :) ni andra, död åt er ;) haha nädå, tycker mest det är komiskt. Känns så skönt att man växt ifrån vissa människor. Och som jag och jessica prata om igår, varför skall man älta med vänner som ändå inte tillhör samma nivå av mognad. Nepp nu är det slut på det, bara för att man varit vänner i många år är det bättre att lägga ner tid på nya vänner som ändå verkar mer äkta !! Visste inte att det fortfarande fanns tjejer som sprider falska ryckten och blir sur för strunt saker.
Idag skall vi bara mysa hela dagen och så skall vi ner till kungälv en sväng och shoppa lite. Vill hitta sköna knästrumpor till mina nya kängor !! så himla snygga asså ! sen biljetterna till bruce var väldigt otippat, men sjukt skoj !! läste på en annan blogg att lenny skall komma till liseberg med :D skojj, det fpr man nästan planera in !! så mysigt när det är konserter på liseberg, kan man gå runt i parken men ändå njuta av musiken !! nu vakna hailey !!

Postat av: Bella

Ja visst e han! Ja där står det stilla :P jag har lagt det på hyllan för tillfället!

2011-12-08 @ 12:20:01
Postat av: Bella

Ja jag gör väl det :) Ja det skrev jag ju om i bloggen för ett tag sedan :P Att det förmodligen blir sthlm eller malmö för oss OM sommaren suger och man itne kommer utomlands. Men det blir nog utomlands, orkar bara itne leta för jag ändrar mig hela tiden och alla andra verkar inte vara lika insatta! :P

2011-12-08 @ 13:48:43


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: