StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

6 dec 2008

Frureinhold.se / 06 December, 2011 - 14:33 / Vardagen

Ja idag för 3 år sedan stod jag och robin lite halvt fulla utanför bryggeriet och kollade på varandra. Jag kläcker ur mig att om han frågar chans nu säger jag ja !! och visst frågade han ;) lyckligaste dagen i mitt liv !! 2 år senare går han ner på knä och frågar om jag vill bli hans för evigt, visa världen att det är vi och bara vi !! Samma natt (okej pappa läs inte DETTA) blev även hailey bus till !! det vackraste som jag någonsin skapat !! Nu efter 3 år tillsammans vet jag inte vad jag skulle göra om inte ni fanns i mitt liv !! Innan er visste jag inte vad kärlek var !! ni är mitt allt !!

Postat av: AnnaMaria

ni är så himla fina tillsammans och en underbart fin dotter har ni skapat :) <3

2011-12-06 @ 14:40:46
Postat av: Pappa

Vi pratar om det sen hmmm

2011-12-07 @ 13:53:24


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: