StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

SMS-inlägg

Frureinhold.se / 15 Augusti, 2011 - 12:57 / Vardagen

img_7233 (MMS)


Postat av: Maria

Så fin du är <3



Inatt drömde jag att ni fick en pojke! jag och Andreas var uppe och hälsade på er och lillen! och han var en exakt kopia av Robin bara det att han var bebis storlek. Prata kunde han direkt också haha! :)



så kanske gissade jag fel, när jag skrev flicka i inlägget där man skulle gissa :P huvudsaken är att ni får ett friskt barn! Men lite kul ändå :P

2011-08-15 @ 15:00:35
Postat av: J- blivande mamma

haha du ser :p ja eftersom jag och robin är jordens pratkvarnar så hade det inte förvånat mig om den pratade direkt :D



vi får se vad det blir, super spännande är det allafall :D

2011-08-15 @ 16:50:16
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: