StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

höggravid och gå i skogen...

Frureinhold.se / 08 Augusti, 2011 - 16:20 / Vardagen

... ingen bra kombo haha. Grannen och hennes kompis Hanna kom förbi och frågade om jag ville med ut i skogen och plocka svamp. Självklart ville jag det och det gick allt ganska bra, men, jag säger bara men !! det är inte bra för höggravida kvinnor att gå i branta skogspartier och mossiga stigar. Hade man inte förvärkar innan så hade man det ni :p Fick lite panik att vattnet skulle gå ett tag då jag fick en ordentig sammandragning och det gjorde skitont i magen, men det lättade efter en liten stund. Haha annika och hanna stod som unsättning, '' vi har sett hur de gör på tv'' vi löser detta :D Men tänk er tanken att vattnet går mitt i skogen, uch uch. Robin får hålla mig inne, eller som svärmor sa, kan du inte gå där det är plant och man kan hitta dig hhah :p tur det finns google latitude, då kan allafall robin alltid hitta mig :D Men jag hittade allafall en stor påse med goda kantisar så ikväll blir det god macka !! Robin kommer som sagt hem med massa fina babysaker idag :) yeeii !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: