StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 23 Augusti, 2011 - 10:40 / Vardagen

Det är ju helt sjukt vad statistiken ökar nu nrä jag närmar mig BF :p skojjigt, men då får man ju försöka göra läsningen extra intressant så folk även stannar kvar efter FL. Det är ju verkligen lättare sagt än gjort haha :p Anyway, inatt drömde jag allafall att jag födde barn och det blev en pojk, super söt liten skruttis. Så för alla er som tror kille, you may have right. Det finns ju ett ordspråk som säger att om man drömmer om ett kön som är det oftast det :p jag kan villigt erkänna att jag har drömt om tjej också, det känns ändå som en omöjlig fråga att svara på :p
Idag skall Camilla och Naemi komma hit en sväng, vi bestämde att vi skulle åka ut till lysekil en sväng för lite god lunch och kanske shopping :) det visade sig att camilla alderig hade varit i lysekil, shame shame :D så det skall bli extra roligt då :) Det är ju så fint väder också, sval luft, men inte ett moln på himlen och sol :) Dock ser jag små stackmoln som är på väg in, men låt dom komma då :) Sommaren är ändå över, tragiskt men sant.

Postat av: Alexandra

Jag drömde bara att jag skulle få en pojk under hela graviditeten, men så blev det icke :P



Åh vad mysigt :) Hoppas att ni får en riktigt trevlig dag!

2011-08-23 @ 11:21:54
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Tack :)

Haha, nej! Det mesta är bara bluff ;) Men nu dröjer det inte länge!! :D

2011-08-23 @ 19:48:34
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: