StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Denna morgongåva kom min prins in med prec...

Frureinhold.se / 19 Augusti, 2011 - 09:36 / Vardagen

img_9966 (MMS)

Denna morgongåva kom min prins in med precis. Jag får nypa mig i armen för jag lever ju i rena sagan !!


Postat av: Maria

ni e ju för söta, ni två =)! idag är eran dag! dagen då ni verkligen blir ett, kan man säga =) jag har haft en känsla, som jag sa till dig tidigare iår, att det skulle bli ni. Eran kärlek har alltid funnits där och man ser hur den växer för varje dag som går. Jag är så glad för eran skull, som jag sagt tusen gånger men jag vill bara önska er all lycka <3 I mina tankar så finns jag allt med er kl 13.30 idag ;) när du blir Jennifer Reinhold <3

2011-08-19 @ 09:52:50
Postat av: J- blivande mamma

Tack maria ja våran kärlek har verkligen alltid funnits där, helt otroligt egentligen om man tänker efter på vår resa !! hoppas du får en toppen dag !! massa kramar !"

2011-08-19 @ 09:54:47
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Bella

Grattis på eran dag! :)

2011-08-19 @ 10:53:16
Postat av: Luzmila

Grattis! Hoppas ni får en underbar dag=) Längtar tills att få se den lilla bebisen också. Bästa lyckoönskningarna!!!!

2011-08-19 @ 11:48:10


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: