StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

utsatta

Frureinhold.se / 13 April, 2011 - 11:12 / Vardagen

Jag satt och funderade igår hur man skulle kunna vara en bra förebild för framförallt barn och ungdomar, det är ingen som kan ungå att de är de mest utsatta i samhället med påtryckningar och press. Men hur skall man få dessa hjälplösa :P okej kanske inte hjälplösa men förvirrade tonåringar att inte ta efter alla idioter som existerar på intrernet etc. Hur kan man få de att förstå att allt inte handlar om att vara så dum som möjligt eller se ut på ett visst sätt. Att skönhet är så mkt mer än kritvitt hår och svarta ögon. Nu säger jag inte att alla blir eller är på det här sättet, men hur kan man få de att se upp till ngt mer normalt, vad nu normalt är kan jag heller inte svara på iof. Men slippa all denna depression som faktist existerar och press. Det är ju bara att kika runt på det största bloggarna för det är trots allt i media som 99 % av all info kommer ut och media är omöjligt att komma undan. Så hur gör man ? för att skydda sina barn men att ändå förstå verklighet. Det är minsan en svår uppgift och jag lär få forska länge innan jag får ett vettigt svar !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: