StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

regnet bara öser ner

Frureinhold.se / 12 April, 2011 - 10:53 / Vardagen

Blää kan man lugnt sagt säga, men man kan ju inte ha sol jämt. Måste ju vattna lite också haha tror inte det finns ngn som gillar ös regn asså. Macy vill itne vara ute, hästarna står med böjda huvuden och ser allmänt ledsna ut och jag bloggar och kollar på bilar :) Vi har sån sjuk beslutsångest, nu börjar vi kolla på bmw 520 serien, den är också super nice :/ skall åka till auto 7 h i eftermiddag och kika vad dom har att erbjuda. Jag har ju planerat att gå en promenad senare med, inte så skoj om det ösregnar, får allafall pallra mig ner till stallet och se sen hur mkt jag orkar. Är jag aktiv en hel dag får jag så sjukt ont i höfterna !! suger som tusan och speciellt i den högra sidan som är helt sönder. Jag hade allafall på mig mina easy tones igår och jag måste säga att dom är super sköna, är man en person som älskar att gå mkt är det världens bästa sko haha :p man tränar samtidigt som man egentligen inte gör allt för mkt. Jag känner lite i vaderna idag och i knäna, så visst gör det nytta. 
ikväll lovar jag magbilder, bebisen är väldigt livlig just nu och sparkar så det står härliga till :) men det är en otroligt häftig känsla, simmar runt och sprattlar till lite då och då :) vi skall till bm den 18, dommedagen haha nädå, men då skall man väga, mäta och lyssna på bebisen. Jag vägde mig sistgång v 12 så vi får se hur mkt man gått upp nu. Det märks inte direkt på kläder mer än att jeansen inte sitter som de ska (dock använder jag nästan aldrig jeans) sen börjar ju magen synas genom mina tunikor så visst händer det saker :) skulle tippa på 3-5 kg, men vi får se. det är ju ganska oviktigt egentligen, men man får ändå hålla koll så det inte blir för mkt i början, för i slutet tickar det på :) Jag har allafall fått craves på ganska bra saker :p typ som sushi :P jag skulle nog kunna äta sushi hela tiden, medan pizza får mig att vilja spy :p Jag älskar räkor också :D ganska bor en liten asiat i mig trots allt !!
Nä nu får jag göra lite nytta !!! hörs senare !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: