StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

måndagar = djävulsdagar

Frureinhold.se / 11 April, 2011 - 07:06 / Vardagen

Nu kan jag förstå vilken lyx jag haft som varit ledig varje måndag eftersom vi vanligtvis aldrig har lwktioner på måndagar. Fy tusan vad trött jag är, 22.30 släckte vi igår och jag har ju fått massa sovtimmar, men ändå sitter jag som en zombi vid fruksostbordet med skinkmacka och juice. Idag är det som sagt skola och vi skall ha seminarie, jag räknade igår att jag har ca. 7 ggr kvar i skolan innan sommaren, helt otroligt vad tiden gått fort. Jag kommer verkligen sakna alla klasskamraterna när jag inte kommer tillbaka till hösten :/ Men jag har lovat att åka och hälsa på dom så det måste jag :) Påtal om mammaledighet och bebis, inatt drömde jag och att den lille föddes och den var könslös :S är detta pga alla genuskurser osv :p jag var allafall helt vättskrämd, vi får hoppas att det inte blir så :) man skall vara stolt över sitt kön men behandla det motsatta i samma stolthet :) 
I helgen har vi mestadels varit hemma vilket är skönt eftersom det varit sånt pang väder :D I fredags åt vi räkor och mumsade som tusan, jag gillar verkligen räkor :) Längtar redan till kräftskivan som skall hållas i aug/sep. Får bara tajma in den dagen som bebis inte vill komma på :) Det blir till en utmaning :) i lördags var det att gå upp vid 9 för att ta hand om hästarna innan vi var tvungna att åka till gbg på kalas, eller asså inte tvungna, men innan vi skulle åka :) Elton fyllde 3 år pch av oss fick han as coolt bosch skruvdragsset :) Jag fick också köpt nytt schampoo och balsam, denna gången blev det biolage för färgat och för volym :) älskar doften, skulle ju köpt maroccan serien, men det får bli nästa gång för det gamla schampoot tog slut snabbare än vad jag räknat med :) Kvällen på lördagen spenderade vi hemma hos mamma o pappa, grillade och myste :) Dom har världens skönaste uterum, inglasad emd skjutdörrar och sol hela långa dagen :) perfekt att sitta och mysa till :) Igår var vi bara hemma, en kort visit till plantagen och inhandlade massa fina blommor till trädgården. Vilket lyft asså, nu skall de bara växa till sig :) Det var ju sånt pangväder igår med, nästan lite sommarkänsla :D Nä nu måsye jag göra mig iordning om det skall bli ngt av denna dagen.


Ps: Igår när jag var och tog in hästarna skulle jag ropa in macy när vi skulle gå in och helt plötsligt small det till i vänster sida av magen typ under revbenen och ner och jag fick sjukt ont. La mig i sängen med värme och efter 20 min gick det över, ngn som varit med om samma situation? typ som en lätt sträckning eller nott nu när magmusklerna töjs ut ? skumt allafall !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: