StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

gomorgon

Frureinhold.se / 20 April, 2011 - 05:28 / Vardagen

Ja nu undrar ni säkert hur knäpp jag är osm är uppe nu, men jag kunde inte sova och bebisen tar all min mat så jag måste äta :) fil med allbran :p toppen, bra för magen med av alla fibrer. Men nu till det roliga, eller ah för det första så ligger hästarna ner och sover, båda två, super gulligt :) men när jag sitter här i köket och äter min tallrik kommer en räv lunkandes på gräsmattan nerdanför, precis som om den kom ifrån husgrunden och ut. Jag blev ju helt till mig, den var fin och så, men här liksom ?! jaja så kollar robin ut för jag kom ju tänka på katterna, då sitter de båda nedanför där rävan uppenbarligen gått förbi. Så då fick vi konstaterat att räven i våran skog inte äter katter :p



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: