StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

torsdag

Frureinhold.se / 16 September, 2010 - 12:58 / Vardagen

nu börjar jag vakna till liv, ligger i sängen har pluggat endel. Fått gjort allt som skall vara klart tills imon så det känns bra :) Igår var det som sagt work work, det gick jätte bra. Skönt att komma dit ut efter att ha pluggat och ansträngt hjärnan så länge. Man släpper liksom allt och bara kör på. Dock är jag väldigt trött när kl börjar närma sig 11-12, men det är väl inte så konsigt :)Men nu ör det bara jobb idag sen är jag ledig ända till torsdag nästa vecka, vilket är bra för jag har skola hela hela veckan utan måndag.

Har precis kollat klart på en film som handlade om 2 pac och notoriuos big. Shit vad bra den filmen är asså, den handlar om west cost east cost, bråken, rapen, life after death !! ja den är helt klart värd att se om man gillar historien.
Undra hur allt hade sett ut om ingen av dom blev mördad, hade dom blivit lika kända som nu ?? tåls att tänka på, dock tror jag det. Dom är sjukt duktiga.

Postat av: malin [fotoblogg]

sv: så bra =) har lagt till dig också!

2010-09-16 @ 13:19:34
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: CLASSY - UNG BLIVANDE MAMMA!

Härligt! Det är bara bra här med, gjort idag då?

2010-09-16 @ 13:26:10
URL: http://classys.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: