StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

orkade

Frureinhold.se / 22 September, 2010 - 20:59 / Vardagen

Jag är trött idag, det blev ingen dagens outfit. Fick gå upp kl 07.00 hjälpa Jennifer lite med skolfixagrejer :) så hann knappt göra iordning mig heller och frukost var inte att tänka på :P Men jag gillar att göra henne fin för hon är ju alltid så fin. Min lilla barbiedocka :) Men jag hann vakna till runt 10.00 och efter det bar det av :) Hela skoldagen har varit helt underbar, lär mig så mycket och det är så himla intressant :) Vill bara ha mer, mer och mer... Blir väl en downperiod snart men det lär gå upp snabbt igen. Vi skall snart gå en kurs i hur man håller ett konditionstest, hur man mäter fettprocent och skelettvikt :D hur jävla skoj låter inte det ????? Ja för er som läser i min klass vet hur skoj det är :) er andra, ni får helt enkelt tro på mitt ord.

Idag har jag även hunnit rida, det går också super bra, undra när allt kommer gå åt helvete ?! känns som det är så mkt olycka i världen och för min del är allt nästan alltid jätte bra. Kommer jag med få en downperiod som många andra?? jag menar; vissa människor lyckas ju alltid råka illa ut... nä vi får hoppas att jag slipper den biten :)


Postat av: Pernilla

Tjo! Kul att du mår bra ohc njuter av livet! Men jag tror det är lite som du säger, förr eller senare måste man ha en "down period".



Jag har ju också tyckt i en evighet att mitt varit för bra för att vara sant. Men så till sist kom den där perioden. Och fy satan vilket helvete det blev. Men, man får ju välja att ta sig därifrån. Istället för att göra sig till ett offer får man resa sig upp och hitta på en lösning! Så min "down period" varade inte så länge, (typ från slutet av augusti tills någon vecka sedan) och nu svävar jag på mina små moln igen :D Men det är ju tack vare att man gör något åt saken, det komme rju inte helt av sig själv :D



Varför vara offer när man kna vara lycklig liksom!

Fan vad söt vovven är förresten :)

2010-09-23 @ 22:31:16
URL: http://vanillab.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: