StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

one tree hill

Frureinhold.se / 15 September, 2010 - 11:24 / Vardagen

finns det någon bättre serie än OTH?? säsong 8 har startat i USA nu och jag är så glad för detta. Dock saknar jag Peyton och Lucas, hoppas att dom kommer tillbaka denna säsong, fick små vibbar utav det, men vi får se. Idag när jag hade möjlighet att sova vaknade jag runt 9. Gick upp, tog på mig stallkläder och gick ner för att ta ut hästarna. Dom fick stå inne inatt pga det äckliga vädret. Mockade Sörens box och pallrade sen upp till huset igen. Gjorde ordning lite kaffe, fixade till OTH och nu efter 41 minuters tillfredställelse sitter jag här och bloggar :) Det är fortfarande skitväder ute, blåser som faaaan och regnar. Äckligt är vad det är. Nu haglar det också, suck !! Nä för min del blir det bad, plugg och spa.. Inpackning och mys :) det behöver man en dag som denna. Skall även jobb ikväll så får samla lite krafter tror jag :)
Ni missar väl inte att gå in på  för att hitta återförsäljare nära dig ?! I uddevalla har vi bla. Pondus på torp där dom i dagarna får in den nya ringkollektionen Combiné !! det får ni bara inte missa !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: