StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

hallongrottor

Frureinhold.se / 19 September, 2010 - 17:05 / Vardagen

Japps nu är det söndag och val osv osv. Ingen kan väl ha missat hysterin. Vi har varit och röstat, struntar nog i att dela med mig av mitt val. Känner att det får vara hemligt. Dock skvallrade jag på facebook, men men thats that. Idag har vi ridit, det gick så himla bra, så sjukt skoj att rida numera, det är sånna framsteg hela tiden. Han stoppat bättre, han gör mkt bättre övergångar, han går sidled mkt bättre och därigenom spinner ngr steg. Så det är helt underbart allting haha. Snart kommer väl en brytpunkt igen, men då hoppas vi att anders är tillbaka och kan hjälpa oss. Jag och Jennifer byter häst efter hälften och det är intressant att rida poke. En helt annan grej, mkt svårare, han kan ju liksom allt och vet exakt när han skall göra det. 
Nu skall vi ut och leta kantisar, macy är utråkad och jag tror att robin har en släng av utråkning också :P såå söt är han :) men vi hörs säkert sen, får göra en lite miss dee uppdatering tror jag minsann ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: