StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

gårdagens outfit

Frureinhold.se / 02 September, 2010 - 13:27 / Vardagen

pluss lite till :D var ju även på promenad med mirjam igår :) hur mysigt som helst, gick i linne och leggins utan att frysa, såå skönt, fortfarande lite sommar kvar?!
vackra mirjam och macy bus :)
hur söt får man lov att bli ??
Mysigt va :p idag är det jobb igen. Jag fick också besked idag att jag skall börja plugga från och med imorgon :) snacka om kort varsel, men så är det ibland. Dock jobbar jag idag och skall jobba imon kväll så det blir lite mkt nu, men så är det också ibland. Man får helt enkelt göra det bästa av situationen. Har precis varit ute och ridit för att rensa huvudet, det är ett rent kaos där uppe just nu hhaha men jag tror att jag har allt på det klara. Skall gå till biblioteket imon och leta efter litteratur, känns onödigt att köpa böcker som man bara använder dom en gång. Om jag fattar det rätt är första kursen en 7.5 p så den håller bara på lite drygt en månad. Har böcker ifrån andra kurser som bara ligger på hög, onödigt onödigt.

Niu skall jag göra mig mat och sen hoppa in i duschen, funderar på att bada faktist om det finns tid till det, ligger på spikmattan nu, haft så sjukt ont i ryggen de 2 senaste dagarna.

Postat av: Anonym

Du, spelar du wow? Känner igen ditt nick ju hehe

2010-09-03 @ 01:45:50
Postat av: J

alltid. varje dag och ibland lite dota me ;) och glöm för guds skulle inte cs, go go go !!

2010-09-03 @ 12:50:15
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: