StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

blogg ambasadör

Frureinhold.se / 14 September, 2010 - 12:08 / Vardagen

Ja nu är det klart, jag är nu mera blogg ambasadör för Miss Dee. Från och med i kväll är det dags för ny header, nya inlägg och massa ny rolig info. Jag kommer att uppdatera er om tävlingar, nya releaser, olika kollektioner, återförsäljare etc. Det är här det händer, det finns även en Facebook sida där man kan följa ännu mer info. Jag är helt såld på miss dee's smycken, dom är stilrena, fräscha och extremt chicka. Dom söker även fler blogg ambasadörer så gå in på facebook sidan för mer info. Jag tvekade inte en sekund för att ställa upp.


Miss Dee - a girls best friend !!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: