StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

söndag

Frureinhold.se / 03 Oktober, 2010 - 12:25 / Vardagen

jag är så sjukt dålig på att blogga när jag har en ledig helg. Har bara slappat hela helgen, varit och hälsar på hemma hos mamma och pappa. Käkat god rådjurssadel, dags att tömma frysen nu med allt gott för som ni vet är det ju dags för jakt snart igen :) Dock vet jag inte om vi är hemma så mkt när det väl är jagtajm. För vi skall ju till mexico wiiihoooo. Satt och kollade på discovery förut och då pratade dom om farliga djur :p haha gissa vart dom var och kollade ?! jo staden innan playa del carmen. Då fanns det visst en manet som man inte kunde se, som förlamade och döda en hel del :p skoj skoj, nä vi får vara försiktiga, eller bara bada i poolen haha :p Nädå skall allt bada u havet men man får vara försiktig. Gud man tror nästan inte att det är sant, det är liksom snart dags för att åka :) Vi har nu också köpt flygbiljetter, american airlines fick det bli allafall från london till miami och miami till cancun :)
Men från resor och mat till vardagslivet. I fredags hade vi kurs avslutning så nu är det dags för levnadsvanor :) super intressant. Man känner sig så himla hälsosam. Man får ju inbilla sig det allafall :)

Nu skall jag kolla på stripening till Kalles bil  :) ha så skoj alla !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: