StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

socker på socker

Frureinhold.se / 08 Oktober, 2010 - 07:22 / Vardagen

Ja nu blir ni allt bra nyfikna vad jag menar med det :p Tur att jag är så sjukt snäll och berättar ;) Skämt och sido, jag pratar om min frukost. För igår var jag och jennifer och handlade lite och fick då syn på coco-pops. Ni vet sånna chockladpuffar typ :p att man nte dör, så sjukt gott :D Jag var ju bara tvungen att köpa det liksom. Så nu sitter jag med en blandning av coco-pops och start, snacka om sockerkick. Lär ju blir som värsta duracell kaninen, spännande. Passar ju bra idag eftersom vi skall fortsätta med konditionstesten.



grym combi !!



Idag är det fredag och jag skall jobba, var 2 veckor sedan nu, tiden går super fort. Men det har känts väldigt bra att vara ledig, man måste vara det ibland ett längre tag. Speciellt när man pluggar och har en hobby som tar upp väldigt mkt tid. Förövrigt händer det inte mkt idag, får uppdatera mer sen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: